Puoous!<3

heej!
han inte lägga ut nå bilder igår kväll kom hem så sent så jag lägger in dom nu istället :D
idag slutade vi ju tidigt igen det är så skönt :}<3
hade ju matte prov på skolan det känns som att det gick ganska bra iaf ås man får vell hoppas på det ;)<3
gick ju bara 2,5 timme idag efter som va hade sovmorgon oxå så vi han bara med idrott matte och sen språk i 15 minuter som man själv tycker är helt onödigt;o<3
ikväll så ska jag vell inte göra så mkt, bli vell till å plugga inför engelska provet imorgon.
är ju sååå taggad...
sen är det ju HELG!!!!! :D
ska ner på stan efer skolan imorgon för att fixa ett kort som vi inte fixat på asss länge.
kanske ska vara med natta, då så vi får vell se om hon kommer till stan då elr om jag tar bussen till henne : D
men nu så måste jag verkligen plugga suger verkligen på engelska.
skriver kanske nått till inlägg om jag har nått å skriva om:]]
hhihi puuuss!! // R ♥
Stockholms bilder :D<3
komemr mer bilder men det funkar typ inte just nu så puss! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

blogg.se är SÅ segt ibland!

2009-11-05 @ 14:38:57
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: Klara

fina bilder!:)

2009-11-05 @ 15:47:21
Postat av: w :)

asså rebecccaaaaa, FINASTE ;o

2009-11-05 @ 21:07:09
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0