Farsdag ;)<3

Hiii!
idag är det ju farsdag men har inte hunnit köpa nått till pappi så han får vell pengar i stället ;)<3

igår så var jag ju iaf med natta och vi hade kul såg en bra film som heter Nyckeln till friheten.
den handlade typ om fångar som satt i fängelset m.m
ni borde iaf se den :D<3
eftre det så satt vi oss vid datorn ett tag och sen så gick vi och la oss.
vaknade vid typ halv 10 imorse kan typ inte sova länge eftersom jag är van vid att gå upp vid sju ;p<3
Sen nu så har natta farit hem och jag ska snart till farmor och farfar ;)
haha men nu så ska jag ta nått å käka Puss!! // R




Tänkte fick in headern idga men det är nått jävla fel... så jävla drygt alltså!!

Vad ska du ge ddin paaapiiidå?<33 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0