Lääässkigt ;*

heellluuu!

igår kväll så var jag ju med W, S och L.
vi gjorde inte så mycket men hade kul :)
haha typ efter 10 så gick vi typ ut och gick och då skulle vi gå igenom en lite skogs sak vid Gulan (för er som vet vars det är) iaf då såg vi 2 killar som typ stog och rökte så vi fortsatte att gå.
när vi hade gått förbi dom så gick jag lite före dom andra så jag vände mej om, och då såg jag att dom dära killarna gick efter oss så då började jag gå snabbare. och då frågade wilma vad det var och då sa att dom dära killarna typ förföljde oss :] och då kollade wilma bakåt och såg dom så då började hon springa och jag hakade på henne. Då så klart började ju oxå L och S springa. Vi var ganska nära linas lägenhet så då sprang vi dit.
men när wiulma kände på dörren så var den låst.. men wilma fortsatte och rycka i dörren.
och då kollade jag åt sidan och då kom en av dom dära killarna springande efter oss och den andra var lite längre bak. vi blev fan liv rädda!!! när killen kom närmare så såg vi att han typ hade en vitrånarluva på sig men den såg ut att vara gjord av papper.... och sen så började han typ gå framåtillbaka och kollade hela tiden på oss medans den andra killen stog på sidan.
hahah sen så kom han typ närmare oss men då drog jag med lina åt sidan mot hennes altan så då backade han tillbakaa. och då började jag banka på rutan och L
`s mamma blev sjukt rädd typ hoppade av stolen (A)
haha ja då kom hon iaf och öppnmade och jag började typ snacka med dom fast dom svarade inte :]]]]
hahah sen stack dom typ bara (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)))))))


--------------------------------

sen idga så har jag varit med Natta, vi har gått på stan och sen efter det så for vi hem till mej.
har köpt en foundation och igår så köpte mamma en kläning åt mej ;)<3
vi har inte gjort så mkt mer idag förutom att typ nördat bubble struggle, vettu hur sur man blev när man inte klarade banorna (AAA) och sen har vi ju ätit hemma gjord Pizza :DDD<3
sen ikväll så lär vi inte göra så mkt kanske nån fillm och såå.
men nu så ska jag gå så jag inte tråkar ihjäl bnatta :]]]]
så Pussss!! <3 // R


Kommentarer
Postat av: linaa

haha alltså snacka om att jag blev rädd!:O:P<3

2009-11-07 @ 21:22:20
URL: http://linaasehliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0