Stan!<3

tjooo!
idag så har jag varit på stan med wilma, Sara och Lina :)
skulle fixa mitt bankkort och det stängde kl 15.00 och när vi kom till stan så var klockan 5i så man fick ju lite brottom sprang typ hela vägen dit :p<3 efter det så gick jag och min mamma (som jag träffade på banken)
till JC för att kolla på en kläning som jag ville ha. Så mamma köpte den :D<3
sen efter mamma farit hem så gick jag S, W och L till ica och köpte skummtomtar, hahah fyfan vad gott det var men man blev ganska less efter ett tag och fick lite onti magen :]
vi for hem typ direkt eftersom S var tvungen att gå ut med Senta hennes Hund.
jag och lina cyklade då hem till henne (ska sova här) och spelade lite buzz ;)

sen ikväll så ska kanske W och S komma hit och då ska vi kanske se på nån film och spela buzz :)
det blir nog kul iaf :D<3

heheh men nu så ska jag och L hitta på ngt eller göra nått på datan :]]
så harebäst Puss!! ;*<3 // R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0