Stockholms bilder m.m ;*<3

nu har jag suttit och pluggat i några timmar och är verkligen sjukt less!
engelska är inte mitt bästa ämne kan man ju lugnt säga...<3
fast jag tror jag kan det mest till i morgon förutom någon text men den läser jag i kväll ;)<3
hoppas att det går bra i morgon önska mig lycka till :]<3
lägger in lite fler Stockholms bilder om det funkar nu ;/<3 // R
min syrras drink, tycker den ser fett god ut :] ;*
inte hade man då långt till Mc´donalds ;)<3
for förbi syrrans place när vi var på väg hem å då spelade vi Yatzy haha :D<3
hahah men är ju "bäst" på att bowla :]<3
shooping rundan ;)<3 ;*
-----------------------
Anonym om ..:
har du en egen häst

sv; nej det har jag inte :)<3

Kommentarer
Postat av: linaa

åå jag vill också till stockholm!:)



jag har frågestund på bloggen nu me så du kan ju kanske fråga om du kommer på nån;P

2009-11-05 @ 20:17:25
URL: http://linaasehliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0