Emma :)<3

han inte skriva ett inlägg igår kväll så jag skrivernu istället.
igår var jag då med emma vi var på holmsunds badet.
hahah fett kul vi hade och fett många vi skrattade år.
först biffen sen  en tant som satt och gjorde olika miner hela tiden (a)
när vi badat klart tog vi bussen hem till  E, skulle sova där.
sen på kvällen så skulle vi till innertavle för att E´s mamma skulle rida och E.
båda var nöjda eter rituren och E tog några skutt med Maggiiee :]

sen idag så vaknade vi vid 10 och åt frukost och for dirket till stallet :D
vi mockade då åt maggiiee och E´s mammas häst (a)
E red er till sandgropen och jag cyklade med dit.
jag fick irda lite på magiie och hon var så fiin<3

men nu så ska jag gå för E har duschat fördigt pusss :] // R

en liten film på E och Maggiie! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0