Pooouus!<3

igår så var jag och johanna på holmsundsbadet. vi var där i några timmar men sen så orkade vi inte vara där nå längre så då skulle vi ta bussen hem. som ni kanske vet så var det inte så varmt ute och vi stog typ och väntade på bussen i 1 timme, så då gick vi inte ringde min pappa och bad han kolla busstabellen och då visade det sig att bussen skulle gå om en halv timma så då hade vi stått ute och frysit helt i onödan xD
när vi hade klivit av bussen på maxi sen så for vi till suntan för att bli lite bruna.
jag tycker inte att det blev så stor skillnad så nästa gång så får man vell sola lite längre :P
efter det så for jag hem och åt. efter det så skulle jag fara till johanna och sova.

men när jag hade kommit halvvägs cyklande så fick jag ett sms av johanna och hon sa att jag inte kunde sovba  hos henne eftersom hennes mamma typ hade fått pms utbrott på henne. (vi skulle då ha varit med wilma under kvällen). så istället för att vända på cykeln ringde jag till wilma och kollade om jag kunde sova hos henne iställt och det gick bara bra. när jag kom hem till wilma så gick vi ner till maxi efter som det är 3.90...
så far ner och köp ni som inte köpt än!!

sen på kvällen satt jag och wilma vid datorn och typ pratade med patrik. jag kan lugnt säga att det inte var ett så socailt samtal eftersom hjag och wilma typ sjöng, dansade m.m. hahah och då råkade vi väcka hennes pappa så han blev inte så glad på oss:]

sen idag har jag varit i stugan fixat lite saker :p
men nu så ska jag iaf se på en film så see yah.
Pusskramånypistjärten // R ;* ♥

lite bilder...

Poous 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0