stalle :]

heej!
idag så har jag varit i stallet och ridit på rolfis (Rolf).
jag red ut med johanna och henne häst tingis (Tingeling).
vi skrittade mest men vi travade oxhså och tog en kort galopp :)
det gick bra förutom att jag och Rolfis gick omukll ;/ ;(<3
men ingen av oss blev skadade så det är ju tur iaf.
sen har jag inte gjort så mycket mer idag men sen i kväll ska jag kanske till J
men jag måste typ tvätta mina ridbyxor först eftersom dom blev lite blodiga idag när vi gick omukull.<3

imorgon blir det ju disco med Wilma och kanske moa jag ska kolla med wilma om det går att hon följer med.
haha dte kommer bli fett naajs :D<3

men nu så sak jag gå och fixa mina ridbyxor så seee yaaah Pusss :]<3 // R




Älskar bara låten  :]<3

Kommentarer
Postat av: Jojiiz

HAHAHAHAH, Han heter ROLF!! Inte Rolfi :P<3

2009-10-29 @ 20:07:07
URL: http://jojiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0